loading...

مقالاتی در وادی چاپ دیجیتال

بازدید : 550
شنبه 14 اسفند 1400 زمان : 6:48

مشاغل بزرگ و کوچک به عنوان یک نوع تبلیغات به بروشور نیاز دارند. بروشورها راهی کوتاه برای به اشتراک گذاری اطلاعات و تشویق مردم به خرید محصولات و خدمات هستند. بروشورها یک ابزار فروش و بازاریابی ملموس و معتبر هستند.

یک بروشور چهار هدف دارد
اطلاعات: از بروشورها اغلب برای اطلاع مشتریان خود در مورد شرکت استفاده می شود. این اطلاعات مربوط به محصول یا خدماتی است که شرکت شما ارائه می دهد.

تبلیغات - بروشور یک ابزار مهم تبلیغاتی است که به شما امکان می دهد یک یا چند محصول یا خدمات را تبلیغ کنید.

شناسایی: بروشور به طور خودکار شرکت شما را شناسایی کرده و شهرت شرکت را نشان می دهد.

آموزشی: این بروشور نحوه استفاده ، بهره برداری و اعمال یک موضوع خاص را به مخاطب منتقل می کند.

یک بروشور موفق باید نتیجه تعامل این چهار هدف باشد ، در غیر این صورت م notثر نخواهد بود. ممکن است یکی از آنها برجسته تر از دیگری باشد ، اما این نباید بر چیدمان بروشور تأثیر بگذارد. به عنوان مثال ، اگر شرکت شما محصول جدیدی را راه اندازی کند و شما تصمیم به ایجاد یک بروشور برای این منظور بگیرید ، هدفی که در بروشور شما برجسته می شود تبلیغات است.

بیشتر بخوانید: نکات سریع برای ایجاد یک بروشور عالی

اطلاعات کاربر

شما باید با شرکت طراحی خود مشورت کنید و بهترین قالب بروشور را انتخاب کنید ، زیرا این انتخاب بسیار مهم است.

مزایای استفاده از بروشور
بروشورها به عنوان یک ابزار تبلیغاتی موثر دارای مزایای زیادی هستند که در این بخش از مقاله به آنها می پردازیم.

1- توزیع آسان بروشورها
می توانید بروشورها را در مکان های مختلف از جمله نمایشگاه ها و فروشگاه ها قرار دهید. این به شما این امکان را می دهد تا اطلاعات مثبت و دقیق بیشتری را برای افراد بیشتری ارسال کرده و مشتریان جدید بیشتری را به دست آورید.

2- سودآوری دفترچه
در مقایسه با برخی از گزینه های بازاریابی آنلاین ، بروشورها یک برنامه بازاریابی ارزان و سودآور هستند. علاوه بر این ، می توانید طراحی و تولید بروشورهای خود را متناسب با بودجه خود انتخاب کنید. با انتخاب تیراژ مناسب ، می توانید قیمت بروشورها را نیز کاهش دهید.

بروشورها اغلب حاوی اطلاعاتی در مورد تجارت شما هستند که اهداف مفید بسیاری را ارائه می دهد. با طراحی یک سری محصولات و خدمات در بروشور می توانید در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید.

برای کسانی که به دنبال روشی سودآور و م toثر برای بازاریابی مشاغل یا محصولات خود هستند ، بروشورها یکی از مهمترین و موثرترین روشهای تبلیغاتی هستند.

3. بروشور ، سازنده اعتبار کسب و کار شما
هنگامی که مشتریان خود را مجبور به خواندن بروشور خود می کنید ، می توانید اعتماد ایجاد کنید. اکثر شرکت ها اهداف خود را در بروشور قرار داده اند. این اطلاعات به مشتریان کمک می کند تا انتخاب و خرید تجاری خود را در اولویت قرار دهند.

یک بروشور نشان می دهد که می خواهید روی مشتریان خود سرمایه گذاری کنید.

وقتی مشتریان بتوانند درباره خدمات و محصولات شما بخوانند ، اعتماد بیشتری به شرکت شما کسب خواهند کرد.

3 بروشور

بروشورها یک پیام ظریف را ارسال می کنند که تجارت شما حرفه ای ، قابل اعتماد و متعهد به کیفیت است. بسیاری از مشتریان می خواهند قبل از تجارت با یک شرکت آزمایش کنند. همچنین می توانید برند خود را مستقیماً در کنار بروشور در دستان مشتری قرار دهید.

4- بروشور ، حامل اطلاعات کامل
بروشورها به صاحبان مشاغل اجازه می دهند تا اطلاعات زیادی را در فضایی کوچک جمع آوری کرده و خدمات و محصولات خود را شرح دهند.

اگر یک بروشور ضعیف تمام اعتبار شما را از بین ببرد ، یک بروشور حرفه ای طراحی شده می تواند سرمایه گذاری خوبی باشد و اعتبار و اهداف شرکت شما را افزایش دهد.

فیلم تولید بروشور های تبلیغاتی را در لینک زیر مشاهده کنید:

https://www.aparat.com/v/3caY6?playlist=209791&%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85_%DA%86%D8%A7%D9%BE_%D8%A8%D8%B1%D9%88%D8%B4%D9%88%D8%B1_%D8%B3%D9%87_%D9%84%D8%AA_%D8%A8%D9%87_%D9%87%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%87_%D8%A8%D8%B1%D8%B4_%D8%A2%D9%86

بازدید : 864
سه شنبه 14 مرداد 1399 زمان : 20:39

تابلو لایت باکس

لایت باکس و یا این که باکس نورانی نوعی از تابلو های تبلیغاتی است که برای تبلیغات می‌دانی و محیطی مطلوب می‌باشد . این تابلو ها در بعد ها و انواع گوناگون ساخته می گردند . تنوع فروغ و روشنایی و رنگ در آن‌ها ها سبب جذابیت مضاعف تابلوهای تبلیغاتی شده‌است . به همین بهانه یکی‌از دوست داستنی ترین تابلوها میان اشخاصی است که برای ساخت تابلو تبلیغاتی به تابلوسازی ها مراجعه می نمایند . علاوه بر زیبایی از دلایلی که سبب ساز محبوبیت باکس های نورانی می شود می شود به کیفیت بالای چاپ , متریال به عمل رفته در آن و همینطور امکان ضد آب بودن آن‌ها اشاره نمود . لایت باکس ها اشکال متفاوتی دارا‌هستند و به فراوانی در تراز شهر تحت عنوان تابلو تبلیغاتی شهری و یا این که دکان ها چشم میشوند . از آنجایی که می توان این گونه تابلو ها را به هر شکلی ساخت برای هر کسب و فعالیت و تبلیغاتی مطلوب است . درین گونه تابلو ها بده بستان پوستر و عکس درون تابلو به راحتی قابل اجرا است , از این رو این جور تابلو ها کاربرد و استمرار بیشتری دارا هستند .

کاربرد لایت باکس

از لایت باکس در مکان های تحت می توان بهره برد :

  • دکان
  • مترو
  • نمایشگاه
  • تبلیغاتی شهری
  • رستوران و فست فود
  • استخر و اماکن ورزشی

مزایای به کارگیری از لایت باکس

تابلو لایت باکس, یک کدام از آپ دیت ترین تابلو تبلیغاتی های جانور در بازار است . لایت باکس ها به صورت موثری مخاطبان عابر پیاده و رانندگان را ذیل تأثیر قرار می‌دهد . این مدل تابلو به دلیل نور که دارااست سبب جلب نگاه مخاطب شده و آنان را از یک رهگذر بی آلایش به یک مشتری تبدیل می نماید . تابلوسازی ها نقش به سزایی در ساخت یک تابلو تبلیغاتی لایت باکس ماهر دارا‌هستند . چون خلاقیت و زیبایی تابلوها مهم‌ترین قضیه ای است که بایستی به آن دقت کرد . مخاطبین جذب تابلوهایی میگردند که پیام تبلیغاتی جذابی را از آن اخذ نمایند .

لایت باکس ها یک کدام از تابلوهای تبلیغاتی دیدنی می باشند که با نور و روشنایی که دارا‌هستند سبب جذب نگاه مخاطب می گردند . تابلو هایی که بنیادین پباده سازی نشده و از کیفیت بالایی برخوردار نباشند مارک شما‌را حاد خواهند کرد . بعضی نکات در پباده سازی تابلو لایت باکس موجود هست که خوبتر است آنان را مورد‌علاقه داشته باشید .

این جور از تابلو های تیلیغاتی از یک پنل پشتی برخوردار می باشند که چراغ های اس ام دی داخل آن فعالیت نهاده می شود تا پوستر گرافیکی که در آن تعبیه می شود جلوه ای روشن پیدا نماید . چراغ های اس ام دی یکی شایسته ترین و مقرون به صرفه ترین چراغ ها برای به کار گیری در تابلوهای تبلیغاتی بوده و ارتفاع قدمت بالایی دارا‌هستند .

تابلو های های فضای گشوده باکس هایی با ایستادگی در قبال آب و هوای غیرمناسب می باشند که در نصیب جلویی پنلی واضح دارا‌هستند که علامت یا این که پیام تبلیغاتی شما‌را نشان میدهد .

گرافیک های پیام تبلیغاتی در فیلم های روشن ایجاد شده و با نورپردازی فلورسنت یا این که LED نوروروشنایی دور نما می شود . زمانی که تابلو را از روش سوئیچ روشن می‌کنید , پوستر گرافیکی شما با رنگی روشن و براق جلوه ای خوشگل و دیدنی پیدا می نماید .

بازدید : 1573
شنبه 27 ارديبهشت 1399 زمان : 13:43

بروشور چه چیزی است و چه کاربردهایی دارد؟

بروشور برگه‌ای چندین لتی و یا این که یک کتابچه‌ی یک‌سری صفحه‌ای است که به وسیله‌ی آن مال یا این که سرویس ها هر کسب و فعالیت معرفی می‌شود . متساوی پارسی بروشور , کالانما است . این واژه به این معنی است که ما در بروشور کالای خویش را جامع و بی نقص ولی در فرصتی قلیل معرفی می‌‎کنیم . گهگاه بروشورها کاربردهای دیگری نیز پیدا کرده و جنبه‌ی اطلاع‌رسانی و آموزش‌دهنده پیدا مینمایند . برای این‌که بدانید بروشورها چه اطلاعاتی را به مخاطبین خویش عرضه می‌نمایند , کاربردهایی را که به‌دنبال برای شما ذکر می کنیم مطالعه نمایید .

1 - به کار گیری از بروشور تحت عنوان معرف کالا

احتمالا رایج‌ترین گونه به کارگیری از بروشور در معرفی فرآورده باشد . بارها به هنگام گشودن درب جعبه‌ی دارو برگه‌ی کوچکی را داخل آن تماشا کرده‌ایم . این کاغذ دربردارنده داده ها جامع و جامعی درباره ی نحوه‌ی مصرف , میزان مصرف , اثرگذاری و کلیه داده ها مرتبط با فرآورده می باشد ; و یا این که زمانی که قصد نصب تلویزیون , اتومبیل لباسشویی و … . را داریم ناگزیر جهت شناخت با نحوه‌ی نصب و به کار گیری از آن به بروشورهایی که باطن جعبه‌ی کالا است مراجعه میکنیم . احتمالا هیچ وقت بدین قضیه اعتنا نکرده باشیم البته وجود این‌گونه بروشورها همراه تولیدها , برای ما واضح است و همواره مورد به کار گیری قرار می گیرد .

درحال حاضر فکر کنید محصولی را خریداری کرده که نسبت به تلاش آن هیچ دوراندیشی ندارید در صورتی در‌این‌صورت‌ هیچ بروشوری همراه آن نباشد نوعی دلزدگی از کالا برایتان تولید میشود که برای تولیدکننده آن به هیچ وجه حادثه خیر و خوبی نخواهد بود . براین اساس به کارگیری از بروشور تحت عنوان معرفی کننده‌ی کالا از اهمیت ویژه ای برخوردار‌است .

broushur

بازدید : 1275
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

چاپ روي پارچه درون دستگاه‌هاي چاپ ديجيتال فضاي خارجي ، بر روي قطعات برش خورده از پارچه (شيت) و ‏يا به صورت رولي، تا عرض 3.20 سانتي متر صورت مي گيرد. در اين دستگاهها چاپ پارچه با كيفيت بالا ‏در رنگ و رزولوشن صورت مي گيرد و حتي چاپ عكس با كيفيت بالا هم در اين شيوه امكان پذير است. ‏معمولا پيش از انجام عمليات چاپ روي پارچه، كيفيت چاپ بر روي نمونه پارچه تست مي شود.‏

چاپ پارچه براي انواع لباس، پرده، فرش هاي مخصوص، و به عنوان مدياي تبليغي در بيلبوردها، ‏لايت باكس تبليغاتي ها، و ديگر سازه هاي تبليغاتي در فضاهاي داخلي و خارجي به كار مي رود.‏

بازدید : 1255
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

چاپ كارت ويزيت غالبا روي گلاسه، كتان آلمان، كتان اندونزي، كاغذ سوزني، كاغذ صدفي وكاغذ كارتي صورت مي‌گيرد.


در خانه طراحان سام طرح هايي از چاپ كارت ويزيت خاص به صورت خلاقانه مانند چاپ كارت ويزيت شيشه‌اي، چاپ كارت ويزيت شفاف، چاپ كارت ويزيت پلكسي، چاپ كارت ويزيت مربعي و ... با استفاده از مواد مختلف مانند پلكسي، چوب، پلاستيك، فلز، پارچه با چاپ و برش كارت ويزيت توسط دستگاه‌هاي برش ليزري صورت مي‌گيرد.


انواع كارت ويزيت كه در خانه طراحان سام انجام مي شود به شرح زير است:


چاپ كارت ويزيت گلاسه 300 گرم
چاپ كارت ويزيت كتان كهلر
چاپ كارت ويزيت كتان اندونزي
چاپ كارت ويزيت سلفون مات
چاپ كارت ويزيت سلفون براق
چاپ كارت ويزيت مخملي
چاپ كارت ويزيت لمينت براق
چاپ كارت ويزيت لمينت مات

بازدید : 1211
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

به منظور اعلام و آگاهي دادن به افراد از انواع تابلو‌ها، پارچه‌ها و پرچم‌ها كه بر روي آن‌ها نماد، شعار يا نوشته‌اي حك شده است استفاده مي‌كنند و به آن بنر مي‌گويند. بنر‌ها براي تاثير گذاشتن و پيغام رساندن طراحي مي‌شوند، بنابراين بايد يك فكر كاملا برنامه‌ريزي شده وهدفمند در طراحي چاپ بنر وجود داشته باشچاد.

با آگاهي از اصول طراحي چاپ بنر به راحتي مي‌توانيد پيغام خود را به مخاطبين‌ خود برسانيد. البته ناگفته نماند كه طراحي بنر جزو كار‌هاي گرافيكي است، چرا كه اوج خلاقيت طراح، در طراحي بنر ديده مي‌شود. شما بايد بتوانيد هدف خود را در خلاصه‌ترين فرم در ابعاد مختلف به صورت خلق يك اثر هنري و در عين حال تاثير‌گذار، به مردم برسانيد.

اما قصد داريم در ادامه نكات مهم به هنگام طراحي چاپ بنر را به شما بازگو كنيم تا بهترين طراحي را داشته باشيد.

بازدید : 1189
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

بنر عرض 5 متر

ويژگي بنر عريض در اندازه عرض آن است كه عرض بين 3.20 تا 5 متر را به صورت يكپارچه پوشش ‏مي‌دهد، و بر اين اساس كاربري‌هاي داراي ابعاد بالا تا عرض 5 متر را مي‌توان در يك‌بار چاپ و درون يك صفحه، ‏ارائه داد. اين ويژگي باعث افزايش سرعت چاپ مي شود.

بر اساس ابعاد كار، امكان سفارش سايز دلخواه (در گستره عرضي يادشده) وجود دارد‎. ‎خدمات عرض 5 متر، به دليل گران و ‏حجيم بودن دستگاه‌هاي چاپ مخصوص آن، كمياب و محدود است كه در مجموعه خانه طراحان سام، با كيفيت‌هاي مختلف، در وضوح و ‏رنگ، ارائه مي‌شود‎.

با توجه به ارزش زمان در بازار امروز و در عرصه تبليغات مناسبتي، سرعت در چاپ و اجرا بسيار اهميت دارد كه چاپ بنر عرض 5 متر در خانه طراحان سام تاثير عمده اي در اين امر دارد.‏

بازدید : 1185
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

چاپ ديجيتال چيست

از ديرباز تاكنون، سيستم‌هاي چاپ تصاوير، تحولات زيادي داشته است. چاپ‌ سربي، فلزي، سنگي، ژلاتيني، افست، ديجيتال و غيره از انواع چاپ‌ محسوب مي‌شوند. ما در اين محتوا از خانه طراحان سام، قصد داريم درباره چاپ ديجيتال به عنوان يكي از جديد‌ترين تكنولوژي‌هاي چاپ، اطلاعاتي را ارائه كنيم.

در دهه‌هاي گذشته براي چاپ تصاوير در تيراژ بالا از افست يا ليتوگرافي استفاده مي‌شد؛ كه از كيفيت و امكانات محدودي برخوردار بود؛ اما در سال‌هاي اخير پيشرفت تكنولوژي، در حوزه‌هاي مختلف از جمله صنعت چاپ، تغييرات اساسي ايجاد كرده است.

چاپ ديجيتال، تازه‌ترين روش براي تبديل تصاوير ديجيتال و با كيفيت به محصولات چاپي است. معمولا از اين سيستم، براي تيراژ‌هاي پايين استفاده مي‌شود. در ادامه به مزاياي چاپ ديجيتال، كاربرد‌هاي آن، فرآيند، ابعاد و انواع چاپ ديجيتال مي‌پردازيم.

بازدید : 1208
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

نصب سقف كشسان چگونه است ؟

نصب سقف كشسان ممكن است براي بيشتر مردم يك پديده عجيب و غريب به نظر بيايد. شايد بسياري از افراد مزاياي اين سقف ها را براي مشتري ارائه مي كنند. ولي ما هم مزايا و هم معايب سقف هاي كشساني را برايتان توضيح مي دهيم. توصيه مي كنيم اين مقاله را بخوانيد و خودتان بررسي كنيد تا بهتر تصميم بگيريد.

بازدید : 1202
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

چاپ ديجيتال جالب ترين اتفاقي بود كه در 30 سال اخير در صنعت چاپ پديد آمد. اما ممكن است بيشتر افراد آن را به درستي نشناسند!

آيا مي دانستيد كه چاپ ديجيتال براي چاپ در تعداد كم موثر است و اين كار را روز به روز سريعتر انجام مي دهد. برخلاف چاپ افست كه به روش سنتي از قالب ها و نوارها استفاده مي كند؛ در اين نوع چاپ شما فايل را انتخاب و آن را به راحتي چاپ مي كنيد.

تاجران و فعالان تجاري اگر چاپ ديجيتال را بشناسند، از اين تكنولوژي جديد سود كلاني بدست مي آوردند. البته اگر درباره ي آن بدانند!

در اين مقاله ما فقط به 7 دليل اشاره كرده ايم كه شما را به استفاده از نوع ديجيتال چاپ تشويق مي كند.

1- در چاپ با تعداد كم حتي يك برگه خيلي باصرفه تر است. به طور جدي هزينه چاپ شما پايين مي آيد حتي اگر كار شما تمام رنگي باشد. اما در چاپ افست مشتري ها هميشه مجبورند بيش از نيازشان چاپ كنند. هنوز هم بيشتر مردم 30 درصد از چاپ را هدر مي دهند.

2- بروشورهاي شركتتان را مي توانيد با تعداد كم در زمان برنامه ريزي شده چاپ كنيد. چاپ ديجيتال سرعت خيلي بالايي دارد، به طوريكه در يك سفر كاري در عرض چند دقيقه كارت ويزيت هايتان را فوري به چاپ برسانيد.

3- مي توانيد بروشور يا خبرنامه هايي را براي بازارهاي مختلف چاپ كنيد و بعد از بررسي اثربخشي آن را به چاپ انبوه برسانيد.

4- با تكنولوژي جديد "subset" چاپ ديجيتال مي توانيد داده هاي متغير را روي كارت پستال ها و ساير فايل هاي خود تغيير دهيد. با اين روش مي توانيد بازاريابي را شخص به شخص انجام دهيد. طوريكه محتواي هر يك از آن ها منحصر به فرد باشد. براي اين كه كارتان جذاب تر، اثربخش تر و شخصي تر باشد، قالب و برخي از محتواي آن ثابت و برخي متغير هستند.

5- هر يك از مديران فروش يا نماينده هاي شما مي توانند سند منحصر به فرد خود را داشته باشند كه به شيوه خاص نام و نشاني و مخاطب مخصوص آن ها روي برگه ي چاپ شده باشد.

6- با چاپ ديجيتال هر چند ماه يكبار مي توانيد محتواي بروشور خود را بروزرساني و چاپ كنيد. براي مثال به جاي اينكه 8000 نسخه را در يك سال به چاپ برسانيد مي توانيد هر دو ماه يكبار 2000 نسخه بروز شده چاپ داشته باشيد.

7- با اين روش ديگر از چاپ زياد و غيرقابل استفاده بودن مطالب چاپ شده خود عذاب وجدان نخواهيد داشت و به مقدار نيازتان چاپ مي كنيد.

چاپ ديجيتال ممكن است به همه نيازهايتان جواب ندهد ولي براي چاپ به تعداد دلخواه و سرعت بسيار زياد در چاپ گزينه خيلي خوبي است. آيا همه ي چاپخانه ها خدمات چاپ ديجيتال ارائه مي كنند؟ نه همه ي آن ها! ولي بيشتر آن ها اين خدمات را دارند.

منبع: خانه طراحان سام

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
در این وبلاگ در مورد چالش های انواع متفاوت چاپ صحبت میکنیم و اینکه چه نوع چاپ هایی و از چه نوع طیف رنگ هایی استفاده بشه بهتره.
پس با ما همراه باشید.
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • بازدید امروز : 30
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 15
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 312
  • بازدید ماه : 14001
  • بازدید سال : 18075
  • بازدید کلی : 1740157
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی